Selecteer provincie

Chirotherapie Jacqon Jacqueline Kampstra 0592-273380: - Kosten & Prijzen therapeut vergoeding ervaringen

Zuidlaarderweg 24
9468AE Annen
Drenthe
Telefoonnummer
Beoordeling
Gemiddeld: 0
Aantal beoordelingen: 0
Jij beoordeelde Nog niet beoordeeld

Gegevens onjuist of niet volledig? Wijzig gegevens Bedrijfsgegevens verwijderen

Omschrijving

Chirotherapie Jacqon
Praktijk voor chiropractie, dorn-therapie en shiatsu

Ideaal is als de wervelkolom symmetrisch, harmonisch en in evenwicht is. Iedereen heeft situaties meegemaakt, die deze orde verstoord hebben, de gewrichten zijn dan verschoven, verdraaid en/of gekanteld. Dit geldt in het bijzonder voor de gewrichtjes tussen de rugwervels en de gewrichten bij het heiligbeen. De gevolgen zijn pijn en/of bewegingsbeperkingen. Soms is het lichaam zelf in staat dit te corrigeren. Lukt dit niet dan is andere hulp noodzakelijk. De gevolgen van langdurige botverschuivingen zijn talrijk. Om de wervelkolom weer in evenwicht te brengen beoefen ik een combinatie van drie vormen therapie uit; chiropractie, dorn-therapie en shiatsu.

De meeste klachten die ik behandel betreffen rug, schouders, armen en nek. Lage rugklachten komen in verschillende vormen voor zoals spit, hernia en artrose (slijtage). Ook hoofdpijn, migraine, aangezichtspijn en tintelingen of gevoelloosheid in armen en benen kunnen verdwijnen of verminderen door een behandeling. Pijn en stijfheid veroorzaakt door artrose kunnen doorgaans ook sterk verminderen. Tevens kunnen klachten buiten de wervelkolom worden behandeld: spierklachten en gewrichtspijnen, bijvoorbeeld van de ellebogen (tennisarm), knieën, enkels en voeten.

Organen en weefsels in het lichaam hebben een ongestoorde doorstroming van de zenuwimpulsen nodig voor een optimaal functioneren. Daarom is het niet moeilijk te begrijpen dat veel verschillende functiestoornissen in het lichaam gunstig kunnen reageren op een behandeling van de wervelkolom. Dit geldt bijvoorbeeld voor maagklachten, darmproblemen en menstruatieklachten, maar ook bij vagere klachten zoals duizeligheid, vermoeidheid en lusteloosheid. Niet zelden is daarvoor een oorzaak in de wervelkolom aan te wijzen. Ook vrouwen met lage rugklachten en misselijkheid tijdens de zwangerschap kunnen baat hebben bij een behandeling. Tevens kunnen klachten als bedplassen bij kinderen in veel gevallen behandeld worden.

In mijn jarenlange ervaring als therapeut heb ik al vele patiënten met succes geholpen.

Chirotherapie Jacqon
Jacqueline A.J. Kampstra
Zuidlaarderweg 24
9468 AE Annen
0592-273380

Telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur.

De openingstijden van de praktijk zijn:
maandag 08.30 – 17.00 uur
dinsdag 08.30 – 17.00 uur